Ekipa australijskog magazina „AutoExpress” bila je u prilici da isproba performanse novog „Nisanovog čeda” GT-R serije. Japanski proizvođač automobila prosto je iznenadio ovim modelom, jer „GT-R SpecV” u potpunosti razbija konkurenciju na polju brzine i to sa standarnim pneumaticima. Brzinu od 100 kilometara na čas „GT-R SpecV” postiže za 3,2 sekunde, a u „Nisanu” planiraju da ovim modelom sruše rekord „običnog GT-R” modela, postavljenog na Nirnburgringu. Novi model se od ranijeg razlikuje i u vizuelnom segmentu, sa spojlerima od ugljeničnih vlakana, NISMO felnama i crnom karoserijom. Motor koji pokreće ovu zver je 3,8-litarski V6, a tu je i titanijumom obloženi izduvni sistem, kao i karbonsko-keramičke kočnice.
Ekipa australijskog magazina „AutoExpress” bila je u prilici da isproba performanse novog „Nisanovog čeda” GT-R serije.
Japanski proizvođač automobila prosto je iznenadio ovim modelom, jer „GT-R SpecV” u potpunosti razbija konkurenciju na polju brzine i to sa standarnim pneumaticima.
Brzinu od 100 kilometara na čas „GT-R SpecV” postiže za 3,2 sekunde, a u „Nisanu” planiraju da ovim modelom sruše rekord „običnog GT-R” modela, postavljenog na Nirnburgringu.
Novi model se od ranijeg razlikuje i u vizuelnom segmentu, sa spojlerima od ugljeničnih vlakana, NISMO felnama i crnom karoserijom.
Motor koji pokreće ovu zver je 3,8-litarski V6, a tu je i titanijumom obloženi izduvni sistem, kao i karbonsko-keramičke kočnice.